وبلاگ بفهم!

روایت رزمنده امروزی...

به نقل از: یادداشت سیدعلی روح الامین
امیرحسین مقصودلو با نام هنری تتلو، از خوانندگان زیر زمینی است که از طریق شبکه‌های اجتماعی محبوبیت بسیار زیادی را در بین جوانان کسب کرده و هم اکنون در شبکه‌های اجتماعی نزدیک به ۲ میلیون نفر دنبال کننده دارد.

تتلو به دلیل نداشتن مجوز درسال ۹۲ توسط پلیس دستگیر میشود و پس از مدتی آزاد میشود. او پس از آزادی با انتشار پیام های مکرر و پیغام های صوتی در صفحات خود، ابراز پشیمانی میکند تا جایی که گفت: خاک پای ملت ایران هستم و دست مقام معظم رهبری را می بوسم.

برخی مدعی بودند که تتلو برای دریافت مجوز این حرف ها را میزند، برخی هم او را از ورود به سیاست نهی کردند، جامعه انقلابی و بچه حزب اللهی‌ها هم به علت سبک موسیقی‌اش، با سوءظن به تغییر رویکرد تتلو نگاه کردند؛ اما در این بین تتلو گفت که تنها حرف دلش را زده است و به دنبال سیاسی شدن هم نیست.
تتلو برای اثبات حسن نیتش به ملت ایران نیاز به زمان بیشتری داشت، او با انتشار تصاویر مقام معظم رهبری و افرادی نظیر سردار قاسم سلیمانی و ابراز علاقه به آنها در صفحات شخصی خود اثبات کرد که تغییر رویکردی حقیقی داشته است.

اخیرا در بهبوهه مذاکرات هسته ای، یک موزیک ویدئو با نام انرژی هسته‌ای و با همکاری ارتش جمهوری اسلامی تهیه کرد و در آن از حق مسلم ملت ایران دفاع کرد تا اثبات کند در میدان عمل هم، انقلابی است.

موزیک ویدئو "انرژی هسته ای" در زمان انتشار رتبهٔ اول جستجوی گوگلی در ایران را به خود اختصاص داد و در رسانه های داخل و خارج از کشور بازتاب گسترده یافت.

تتلو بعد از انتشار این موزیک ویدئو، قول داد آهنگی برای شهدای هسته‌ای بسازد و به مقام معظم رهبری تقدیم کند.

کلیپ انرژی هسته ای

فارق از این که این خواننده به علت نداشتن مجوز رسمی، زیر زمینی محسوب میشود، باید پذیرفت که حسن نیت خودش را در میدان عمل ثابت کرده است و بهای سنگینی بابت عرض ارادتش به انقلاب و رهبری داده و در آینده بیش از این هم خواهد داد.
پست اخیر تتلو در صفحه شخصی اینستاگرامش در نوع خود قابل توجه است:
«میبینم پشت سرم روزاى بد چه دوره، میدونم روزاى خوب توى راهه اما الان خیلى خسته ام!! خسته تر از همیشه و هیچى نمیتونست آرومم کنه به غیر از این پُست! آقا ما به خدا حرف هیشکیو گوش نمیدیم به جز خودتون، من یک خدا بیشتر ندارم، همینطور یک رهبر!! فقط و فقط یک رهبر!!! هر کى هر چى هست واسه خودشه به من چه؟! من فقط حرف رهبرم رو گوش میدم و بس، ️به همین وقت سپیده‌ى صبح قسم تا اون روز باهاتونم، چه بقیه بخوان و چه نخوان!! چه بذارن و چه نه من یه سرباز واقعى هستم و زنده میمونم تا اون روز، بذار هرچى میخوان بگن ولى من پسر ایرانم و پسر شما، بقیه کشورا رهبرشون رو چشمشون میذارن، مارو ببخش اگه با خودمون لج کردیم و با پدرمون لج کردیم و بچه‌هاى بدى بودیم ولى الان فهمیدیم پدر یعنى چى، رهبر یعنى چى و سایه‌ى بزرگتر یعنى چى، الان فهمیدم و پدر خودم نیست!! اگه بود پاشو ماچ میکردم به خاک خودش قسم، اما صد هزار بار شکر که شما هستى و دستتونو میبوسم، راستش سر این جمله خیلى اذیتم کردن ولى من باز میگم، هى میگم، همه جا میگم، بذار بگن واسه مجوزه!! نمیگیرم تا بفهمن حرفم از دله!! به خدا از سر شب دارم تو تنهاییم فکر میکنم و الان پنج صبحه گفتم بذار بگم که بقیه هم روشون بشه بگن!! عشق ورزیدن به شما و سربازتون بودن خجالت نداره که!!! افتخار داره!!! شما رهبر یک مملکتین، اونم یه مملکت غنى و قوى!! ببخش اگه نفهمیدیم، ببخش اگه بچگى کردیم و ببخش اگه نفهمیدیم که احترام گذاشتن و خدمت به شما یه عبادته چون شما اگه حالتون خوب باشه، حال ایران خوبه، جانم فداى رهبر، جانم فداى ایران، لبیک یا خامنه اى»

پست تتلو و رهبری

تتلو با محبوبیت زیادی که دارد مهره خوبی برای دشمنان جمهوری اسلامی جهت تاثیر گذاری بر افکار جوانان بود اما او همه فشار های اطرافش را پذیرفت و تصمیم گرفت با هنرش به ایران اسلامی خدمت کند، این درحالیست که بسیاری از هنرمندان از ترس کم شدن ولو اندکی از طرفدارانشان، از ابراز علاقه به نظام و رهبری خودداری میکنند.
سوال اینجاست که جامعه حزب اللهی چه دیدی باید نسبت به افرادی همچون تتلو داشته باشد؟
آیا با صرف این که او یک خواننده زیر زمینی است باید با او مخالفت شود؟
آیا اگر نقصی در ظاهر دارد نمیتواند برای انقلاب کار کند؟
بسیاری از حزب اللهی‌ها به تتلو همان نگاهی را دارند که به زنان به اصطلاح بدحجاب جامعه دارند، یعنی به صرف اینکه می بینند تتلو در سبک موسیقی و یا پوشش و مسائل ظاهری با آن ها فرق دارد، از همدلی و همراهی با او خودداری میکنند.
اما نظر رهبر انقلاب در این باره چیست؟
دید ایشان نسبت به افرادی که نقصی در ظاهر دارند چیست؟
رهبر معظم انقلاب درسال ۹۱ بار دیگر بر برخورد مهربانانه با زنان بدحجاب تأکید کردند و اشاره کردند که بسیاری از این زنان متعلق به جبهه‌ی انقلاب اسلامی اند:
«خودتان را مجهز کنید، مسلح به سلاح معرفت و استدلال کنید، بعد به این کانونهاى فرهنگى هنرى بروید و پذیراى جوانها باشید. با روى خوش هم پذیرا باشید؛ با سماحت، با مدارا. فرمود: «و سنّه من نبیّه»، که ظاهراً عبارت است از «مداراه النّاس»؛ مدارا کنید. ممکن است ظاهر زننده‌اى داشته باشد؛ داشته باشد. بعضى از همین‌هائى که در استقبالِ امروز بودند و شما هم جناب آقاى مهمان‌نواز، هم بقیه‌ى آقایان الان در این تریبون از آنها تعریف کردید، خانم‌هائى بودند که در عرف معمولى به آنها می‌گویند «خانم بدحجاب»؛ اشک هم از چشمش دارد می‌ریزد. حالا چه کار کنیم؟ ردش کنید؟ مصلحت است؟ حق است؟ نه، دل، متعلق به این جبهه است؛ جان، دلباخته‌ى به این اهداف و آرمان‌هاست. او یک نقصى دارد. مگر من نقص ندارم؟ نقص او ظاهر است، نقص‌هاى این حقیر باطن است؛ نمى‌بینند. «گفتا شیخا هر آنچه گوئى هستم / آیا تو چنان که می‌نمائى هستى؟». ما هم یک نقص داریم، او هم یک نقص دارد. با این نگاه و با این روحیه برخورد کنید. البته انسان نهى از منکر هم می‌کند؛ نهى از منکر با زبان خوش، نه با ایجاد نفرت.»
لذا بر جبهه انقلاب واجب است با دست باز از افرادی همچون تتلو که حسن نیت خود را در حرف و عمل نشان داده اند، استقبال کنند و در عین تقویت نقاط قوت آنان، نقاط ضعفشان را هم تذکر دهند. باید اجازه داد این افراد با هنر و فن خود مبانی فکری انقلاب اسلامی را به جوانان انتقال دهند.

منتشر شده در رسانه‌های:
 لوگوی فتنلوگوی صاحب نیوزلوگوی میدان۷۲

نظرات (۲)

همچینم دلخوش نباید کرد به این قبیل اظهار نظرات! شما پستای دیگه و نظراتشون راجع به مسائل مختلف رو هم ببینید. بله ایشون چندین بار گفتن مدافع حجاب ان اما ببینید تعریف حجاب تو پیجشون چیه. یا ببینید اصلا نحوه ی صحبتش درباره ی این مسائل چطوره. چه دفاعی میکنه و چه توجیهی واسه کاراش میاره؟ به مذهبی ها چی میگه؟ همش به این نوشته بسنده نکنید. از بس گاهی واضح میشه که اصلا قابل بحث نیست. 
پاسخ:
اینهایی که میفرمایید صحیح.اما ایشون در حال تغییر هستن...
و البته خیلی از پستاشون مطالعه شده مثه نمونه پست دمه سحر که هواداراشو دعوت به نماز صبح و دعا میکنه.
و پستی که راجب نگاه نامحرم نوشته بود!
سپاس از دیدگاه شما.
لبیک
پاسخ:
لبیک یاحسین
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی